Kampaň společnosti Tesco vybízí k návštěvě kina či sběru listí

Místo na nákup do kina

Místo na nákup do kina Zdroj: archiv

Kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o možnosti nakupovat potraviny na stránkách iTesco.cz, připravila agentura Ogilvy & Mather.

Podle průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos, stráví Češi nakupováním potravin průměrně skoro tři hodiny týdně. Za rok je to celých šest dnů. Tesco nabízí alternativu v podobě online nákupu na iTesco.cz, což jeho zákazníkům umožní získat čas, např. k přečtení 54 nových pohádek dětem, zhlednutí 18 filmů v oblíbeném kině nebo sběru 3687 podzimních listů, jak zmiňuje kampaň.

Kampaň bude zahrnovat kromě tištěné inzerce také OOH, digital a bude podpořena rozhlasovými spoty. Poběží v Čechách, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku.

Kreativní zpracování kampaně měl v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Ian Adams a tým accountů vedl account director Ondřej Hlásek.