Příběh nočního recepčního natočený podle knihy slavného spisovatele Johna le Carré známou dánskou oscarovou režisérkou Susanne Bier ve švýcarských Alpách, Londýně, Maroku a na Mallorce byl koprodukován BBC spolu s AMC a The Ink Factory, a díky tomu ho AMC uvedla v premiéře na většině svých stanic včetně té české a slovenské po světě pouhý den po premiéře na BBC One. V USA bude seriál uveden až v dubnu.
Nasazení seriálu v Česku AMC výrazně promuje CLV v pražském v metru, v printu i na sociálních sítích. S ČSFD.cz uspořádala samostatnou soutěž a pro tento seriál vytvořila microsite, kde mohou diváci soutěžit o zajímavé ceny, jako je například kurz střelby.
Za kreativou i exekucí kampaně stojí agentura Adexpress.
Podobně jako ve všech svých kampaních je pro AMC velice důležitá spolupráce s tradičními obchodními partnery, proto i na jejich Facebooku či webu jsou bannery seriálu, soutěž nebo krátké promočlánky.