Kampaň whisky Grant´s testuje přátelství svých zákazníků

Díky kámo

Díky kámo Zdroj: archiv

Kampaň, kterou spouští whisky Grant´s, se zaměřuje na skupiny přátel. Vymyslela ji agentura Ogilvy & Mather.

Značka skotské whisky Grant’s spouští kampaň s názvem Díky kámo. Ta poběží především v onlinových médiích a na stránkách Dikykamo.cz, a to formou interaktivní hry.

„Zatímco komunikace většiny značek této kategorie je zaměřena velmi individualisticky, naše kampaň se mnohem víc než na jedince zaměřuje na skupinu přátel – koneckonců ty nejlepší věci jen málokdy člověk zažije sám,“ říká Pavel Hojgr, brand manager Rémy Cointreau, do jejíhož portfolia značka Grant´s spadá.

Pro ty, kteří prošli zkouškou přátelství, kampaň vyvrcholí v říjnu večírkem v klubu Hany Bany.

Kampaň vznikla v agentuře Ogilvy & Mather, která spolupracuje se značkou Grant‘s od letošního dubna. Kreativu měli na starosti Tomáš Belko, Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů tvořil Ondřej Hlásek a Monika Aron.