Kanec a šest aut pro Pata a Mata

Kampaň České podnikatelské pojišťovny od Arnold Praue

Kampaň České podnikatelské pojišťovny od Arnold Praue Zdroj: CPP

Nová kampaň České podnikatelské pojišťovny od agentury Arnold Prague propaguje soutěž o šest osobních vozů, každý v hodnotě čtvrt milionu korun.

Soutěž probíhá od dubna do konce června. Klíčky od nového vozu může získat ten, kdo si u ČPP sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Odborná porota vyhodnotí nejlepší návrhy do konce srpna a v průběhu září proběhne předání cen.

Kampaň podporuje nový spot s Patem a Matem, který je k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a na Óčku. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celé ČR,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu ČPP.

Kampaň je také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví i na teploměrech čerpacích stanic.

„Věříme, že rozšíření marketingového mixu o nové komunikační kanály pomůže efektivněji oslovit naši cílovou skupinu a podpořit naši image univerzální pojišťovny,“ dodává Kolaříková.

Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu. Spot režíroval Miloš Kočí, nákup médií zajišťuje Médea.