KKCG zakládá Conectart. Název pomohli vymyslet američtí blogeři

logo společnosti Conectart

logo společnosti Conectart Zdroj: KKCG

Společnost Conectart, jejímž majoritním vlastníkem je skupina KKCG, vznikla sloučením společností Informační linky a Dircom. Činnost zahajuje oficiálně 1. července pod čerstvou korporátní identitou z dílny studia Motor.

Společnost Conectart nabízí již nyní služby komplexní komunikace se zákazníky mnoha společnostem, jako jsou například Sazkamobil, Česká pojišťovna, CK Fischer, Českomoravská stavební spořitelna či MND.

Využívá všech komunikačních kanálů se zákazníkem, tedy nejen telefonických hovorů, ale i chatování na webových stránkách, komunikaci přes e-maily, SMS a na sociálních sítích s použitím moderních technologií.

„Jedním z hlavních a dlouhodobých pilířů podnikání skupiny KKCG jsou inovace a informační technologie. Patří sem mimo jiné i společnosti DataSpring a Safe DX zaměřené na služby datových center, venture kapitálový fond Springtide Ventures a nově tedy Conectart,“ uvedl Michal Tománek, investiční ředitel skupiny KKCG. „V jednom momentu jsme totiž zjistili, že lepší než tyto služby nakupovat zvenčí bude naopak vyvinout je a poskytovat je nejen našim firmám, ale i externím zákazníkům,“ doplnil Tománek.

Domácí špička

Podle generálního ředitele Conectartu Milana Roušara očekává letos nová společnost tržby kolem 200 milionů korun. Spojením call center Informačních linek v Kolíně a v Praze spolu s akvizicí společnosti Dircom (k níž došlo v loňském roce) vznikl jeden z největších operátorů v oblasti Business Process Outsourcing (BPO), kde pracuje již téměř 400 zaměstnanců.

„Na konci roku 2017 bychom chtěli mít zhruba 500 zaměstnanců. Nyní zkoumáme možnosti v jednotlivých krajích a hledáme nejvýhodnější podmínky pro zřízení dalšího perspektivního kontaktního centra. To plánujeme rozjet na podzim letošního roku,“ řekl Roušar a doplnil, že společnost má více než desetiletou zkušenost v oblasti call center, která je založena na službách Informačních linek 1188, které získaly Czech Contact Centre Award pro rok 2015.

Milan Roušar, ConectartMilan Roušar, Conectart | KKCGMilan Roušar, generální ředitel Conectartu

Conectart výrazně investuje do technologií,což je spolu s odborně zdatnými zaměstnanci hnacím motorem rozvoje společnosti. Na rozdíl od několika globálních hráčů na trhu se Conectart soustředí na zákazníky z České republiky a ze Slovenska.

Americký brainstorming

Korporátní identita nové firmy vznikala devět měsíců, kdy si její vedení definovalo její poslání. Předchozího půl roku pak hledalo vhodný název. „Pojali jsme to trochu netradičně, protože jsme využili služby populárního amerického ideového serveru Squadhelp, kde zadáte ,ingredience‘, co má být vaše firma zač, a lidé vám pak pomáhají vymyslet název,“ řekl Strategii Milan Roušar.

Americká služba je zdarma, budoucí Conectart však motivoval přispěvatele vkladem 300 dolarů pro „vítěze“. Sešlo se 200 návrhů, z nichž bylo vybráno deset nejlepších, a pak už „volili“ zástupci KKCG.

Předchozí čtyři týdny pilovalo studio Motor logotyp a celou korporátní identitu. „Základem loga je souhvězdí lva a nejde o náhodu – nechceme přesvědčit jen zákazníkovu peněženku, ale i jejich srdce,“ řekl Roušar na tiskové konferenci k uvedení značky. Společnost míní se studiem spolupracovat dlouhodobě.

Kontaktní snídaně

Nová firma, která cílí na B2B segment, nechystá žádnou imageovou ani produktovou kampaň, jak ale řekl Roušar Strategii, od září budou pořádána různá byznys setkání, semináře a školení pro partnery a stávající i potenciální klienty, pro posílení povědomí o nové službě se chce rovněž zapojit do podnikatelských asociací.

Vznik Conectartu podle Roušara v žádném případě neznamená konec společnosti Informační linky, která nadále pokračuje ve všech poskytovaných službách, tedy lince 1188 a Katalogu služeb. Conectart je de facto nová nadstavbová servisní organizace.