Klokánek spouští projekt Klok.Art

Matěj Ruppert ve vlastním tričku pro Klok.Art

Matěj Ruppert ve vlastním tričku pro Klok.Art Zdroj: Bison & Rose

Nový fundraisingový projekt Fondu ohrožených dětí s názvem Klok.Art pomáhá propagovat agentura Bison & Rose. 

Smyslem projektu Klok.Art je pomáhat finančně zařízením Klokánek pro celkem 350 dětí, které nemohou žít se svými rodiči. Do Klok.Artu jsou zapojeni umělci a celebrity, kteří vytvářejí unikátní designy využité na vysoce kvalitním oblečení a módních doplňcích.

Aktuálně se projektu účastní například Matěj Ruppert, Pasta Oner nebo Matěj Janák, kteří věnují zisk z prodeje svých předmětů fondu.

Bison & Rose pomáhá bez nároku na honorář a zaměstnanci agentury navíc v rámci Klok.Artu vytvořili i vlastní fundraisingovou kampaň. Agentura podporu Klokánku chápe jako dlouhodobý počin, nicméně tento týden se s ní připojila do globálního projektu největší světové PR sítě Burson Marstellers „1 week 4 kids“. Jeho účelem je vybrat peníze na charity pracující s dětmi a zvýšit povědomí o nich.