Kocour z GE promuje padesátikorunu

Kampaň GE Money Bank

Kampaň GE Money Bank Zdroj: archiv

Aktivní uživatele účtu Genius bene+ odmění GE Money Bank každý měsíc padesátikorunou. Slibuje to v rozsáhlé marketingové kampani.

Spuštění nového běžného účtu Genius bene+ podpoří GE Money Bank rozsáhlou marketingovou kampaní s bowlingovou tematikou včetně 30vteřinového spotu, jehož hlavním hrdinou je znovu naštvaný kocour.

Spot připravila agentura Labstore a v kladenském bowlingovém centru ho režíroval Daniel Růžička. Kampaň běží od 1. ledna v rámci reklamního prostoru v televizích skupin Nova, Prima a Atmedia. Součástí kampaně bude také neadresný roznos letáků do schránek CRM, podpora na bankomatech, vybraných webech a na sociálních sítích. Nebudou chybět ani metro rámečky.

Bene!

Kampaň počítá také s regionálními eventy. Promotéři v kocouřích kostýmech postupně navštíví více než 100 lokalit v blízkosti poboček GE Money Bank, kde budou kolemjdoucím předávat speciální 50korunové mince s kocourem. Každý, kdo s mincí přijde na pobočku GE Money Bank, za ni získá skutečných 50 Kč.

Hlavní výhodou věrnostního programu bene+ je, že klienti získávají odměnou reálné peníze, jejichž celková výše není nijak omezena. V letošním roce do programu přibyly také akční slevové kupony, které si mohou vytisknout a použít všichni uživatelé bankomatů GE Money Bank. V roce 2014 získali zákazníci s bene+ na odměnách téměř 90 milionů Kč.