Kofila spustila hru do mobilních telefonů

Nestlé

Nestlé Zdroj: Port(u*o)s [CC-BY-3.0 or CC-BY-3.0]

Čokoládovo - kávová tyčinka Kofila spustila od začátku května hru pro mobilní telefony, kdy je hlavní postavou je turban zobrazený na obalu tyčinky. Aplikace jménem „Čmajzni turban“ propojuje virtuální princip hry s realitou.

Cílem hry je čmajznout turban ostatním hráčům a co nejdéle ho uchránit před čmajznutím dalšími hráči. „Aktuální poloha turbanů se zobrazuje na mapě pomocí GPS navigace. Hráči si tak musí dávat bacha, aby se k nim nikdo nepřiblížil a turban nečmajznu, nebo použít tyčinku k jeho ochraně,“ vysvětluje brand manažerka tyčinky Kofila Lenka Trejbalová.

Díky propojení aplikace s Facebookem mohou ostatní hráči sledovat, kdo je právě majitelem kofilového turbanu. Získávají tak možnost čmajznout turban i svým přátelům, kteří se ho určitě nebudou chtít lehce vzdát. Aplikace, kterou vyvinula agentura Pria, byla poprvé představena na pražském Majálesu a ve středu 7. května zavítala i na Majáles do Brna.