Vedle prodejních úspěchů přinesla kampaň se Zadarem i rekordní počty zhlédnutí spotů na YouTube – celkem to bylo 10,5 milionu lidí. Největší úspěch sklízelo video „Pojď mi hop“ s 1,8 milionu zhlédnutí. V těsném závěsu za ním pak na pomyslném žebříčku stojí „Zadarovy lyže“ a „Kurýr“, které vidělo shodně po 1,7 milionu lidí. Zástupci T-Mobilu jsou spokojeni i se zájmem o vánoční microsite. Navštívilo ji rovných 825 tisíc zákazníků, což je oproti loňsku nárůst o 38 %.
Podívejte se, jak T-Mobile točil pod skokanskými můstky:
Vánoční kampaň T-Mobilu připravila reklamní agentura Saatchi & Saatchi ve spolupráci s mediální agenturou Mediacom. Spoty režíroval a jednu z hlavních rolí zahrál Jakub Kohák. Co se týče podoby kampaní pro letošní rok, zatím není jisté, jestli T-Mobile bude pokračovat v konceptu s dvojicí Kotek-Pavlásek. Jak řekla Strategii senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí společnosti Martina Kemrová, právě v těchto dnech se rozhoduje o podobě nové kampaně, která odstartuje v únoru.