Kohák v podzimní kampani DPD jako letecký modelář

Jakub Kohák

Jakub Kohák

Přepravní společnost DPD bojuje s podzimním splínem atraktivní image kampaní, která cílí na nové zákazníky. Hlavním hrdinou krátkých spotů je režisér a herec Jakub Kohák.

Nová kampaň společnosti DPD probíhá do poloviny listopadu. Krátká reklamní videa se budou vysílat na nejnavštěvovanějších českých serverech, jako jsou novinky.cz, super.cz, seznam.cz, idnes.cz a centrum.cz. Na většině z nich se objeví i ve formě bannerů, se kterými se setkají také majitelé e-mailových účtů na Seznamu a Centru. Video navíc partnersky podpoří server www.youtube.com a celá kampaň bude komunikována na sociálních sítích a mikrostránce www.dpd.cz/dorucujemeradost.

„Chceme našim stávajícím i novým zákazníkům ukázat, že jdeme s dobou. Velmi dobře si uvědomujeme, že online nakupování se neustále dynamicky rozvíjí. Zákazníkům přináší široký výběr, je pohodlné a šetří v dnešní hektické době především čas. Benefitem pro naše zákazníky je, že společně s jejich zásilkou doručíme i úsměv a radost, které nákupy přinášení. I proto je podtitulem nových spotů heslo Online nákupy se šťastným koncem,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, marketingový a obchodní ředitel společnosti DPD.

Spot 1

Spot 2

Spot 3

Spot 4