Kolonial.cz posiluje brand a spouští podzimní kampaň

Kampaň online supermarketu Kolonial.cz

Kampaň online supermarketu Kolonial.cz Zdroj: archiv

Online prodejce potravin Kolonial.cz posílil o brand manažerku Michalu Langerovou. Zároveň spouští podzimní variantu letošní kampaně.

Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding spustil podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu – tentokrát však v podzimním kabátě. Na kampani, kterou pro Kolonial opět realizuje agentura Bistro, se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu – Michala Langerová na pozici brand manažerky a Zuzana Loudová jako nová šéfka obchodu.

„V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků a představení všech benefitů, které služba nabízí,“ uvádí Michala Langerová, která do Kolonialu přichází z CZC.cz, kde se na stejné pozici starala o nastavení komunikace značky a jednotlivých kampaní, včetně televizních. „Vizuální zpracování opět vychází z hodnot značky Kolonial, která komunikuje návrat k tradičním hodnotám a atmosféře první republiky,“ dodává Langerová.

Michala Langerová, Kolonial.czMichala Langerová, Kolonial.cz | archivMichala Langerová, brand manažerka Kolonial.cz

Hlavním motivem kampaně tedy zůstává postava příručího – člověka, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. Kurýři, kteří nákupy vozí, mají totiž v podání Kolonialu podobu právě prvorepublikových příručích.

S agenturou Bistro, která stojí za kreativním zpracováním kampaně, Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení mediaplánu i samotný nákup medií zajistil marketingový tým Kolonial.cz.

Kampaň odstartovala 26. října a objeví se v několika různých kanálech – v outdooru, printových médiích, rádiu, to vše samozřejmě se silnou podporou online komunikace.