Konference se letos zaměří na změny v komunikaci

Eurokonference

Eurokonference Zdroj: Euro - Martin Pinkas

Na novinky z oblasti online marketingu, ale i věrnostní programy, fungování call center či PR se letos zaměří nejvýznamnější domácí konferenční akce. Většina z nich proběhne v Praze.

Už nyní je jasné, že si z konferencí vyberou jak lidé z oblasti marketingu, tak médií či technických oborů. K těm největším budou bezesporu patřit Internet Advertising Conference, Marketing Management a PR Summit. Kromě nich se však objeví spousta dalších, z nichž některé budou úzce specializované.

O současnosti a budoucnosti call center se bude debatovat na stejnojmenné konferenci, která proběhne v pražském Holiday Inn již v polovině dubna. Akce bude určena nejen pro manažery a provozovatele call center, ale také pro marketingové a obchodní ředitele či CRM manažery. Na konferenci se budou také prezentovat poznatky z budování loajality a spokojenosti pomocí multikanálové interakce.

Budoucnosti call center se věnuje specializovaná
konferenceBudoucnosti call center se věnuje specializovaná konference | Repro StrategieBudoucnosti call center se věnuje specializovaná konference

Trendy a strategie v oblasti věrnostních programů představí v dubnu rovněž konference Loyalty Over Gold. Akce se zaměří zejména na to, jak si udržet zákazníka i v době recese, a na šířeji pojímanou věrnost spotřebitele. Součástí programu budou případové studie napříč obory – od bank přes dodavatele řešení business analytics až po maloobchod a výrobce a dále také panelové diskuse o vzájemném ovlivňování strategie firmy. Loni na konferenci vystoupili například Tomáš Richter, ředitel projektu ex-kasa.cz, či David Vejtruba, marketingový ředitel p. k. Solvent (majitele sítě drogerií Teta).

Stovky specialistů

Již sedmý ročník konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu Internet Advertising Conference, který proběhne 24. dubna v pražském Clarion Congress Hotelu, si bude klást tyto otázky: Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty? Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký? A lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy? Své zkušenosti s více než 500 účastníky si vymění zástupci mediahousů, mediálních agentur, marketingových manažerů a digitálních specialistů.

V polovině května proběhne tradiční Marketing Management, výroční konference s více než desetiletou tradicí. Také letos se budeme moci těšit na takové osobnosti, jakými byly v minulosti třeba kreativní ředitel kampaně Think Different pro Apple Ken Segall a Ravid Kuperberg z izraelské společnosti Mindscapes, který představil hravé a nápadité zahraniční kampaně. Stejně jako loni, i tentokrát se konference uskuteční na pražském Žofíně.

Jak přemýšlet

O týden později bude Asociace českých reklamních agentur pořádat již devátý ročník Digimedia – konference o digitalizaci, tvorbě a médiích. V rámci programu se účastníci zaměří na to, jak vydavatelé tištěných titulů uvádějí v život své online kanály, na možnosti udržitelného rozvoje digitálního terestrického televizního vysílání nebo otázce, jak se odlišuje obsah vysílání na nových specializovaných TV kanálech v Česku a zahraničí od těch velkoformátových. Mezi zahraničními hosty by neměli chybět ani zástupci některých televizí či sociálních sítí.

Výběr letošních konferencíVýběr letošních konferencí | Repro Strategie

Jubilejní pátý ročník PR Summitu si za své motto vybral „Budoucnost se děje teď“. Účastníci se proto také nejvíce zaměří na změny ve způsobech komunikace a nástupu nových technologií, i když zároveň připouštějí, že tyto změny se odehrávají stále rychleji a vyznat se v nových trendech je stále obtížnější.

V říjnu pak proběhne Marketing Challenge Forum, které přinese aktuální trendy i živé příběhy z praxe a ukáže, jak načerpat nové inspirace, podněty a kreativní impulzy pro marketingové aktivity, aby bylo dosaženo výsledků na produktové i podnikové úrovni. Organizátoři si dali do záhlaví letošního ročníku citaci B2B stratéga Paula Gillina „Myslete jako zákazník“.