Konference se letos zaměří na změny v komunikaci

Už nyní je jasné, že si z konferencí vyberou jak lidé z oblasti marketingu, tak médií či technických oborů. K těm největším budou bezesporu patřit Internet Advertising Conference, Marketing Management a PR Summit. Kromě nich se však objeví spousta dalších, z nichž některé budou úzce specializované.
O současnosti a budoucnosti call center se bude debatovat na stejnojmenné konferenci, která proběhne v pražském Holiday Inn již v polovině dubna. Akce bude určena nejen pro manažery a provozovatele call center, ale také pro marketingové a obchodní ředitele či CRM manažery. Na konferenci se budou také prezentovat poznatky z budování loajality a spokojenosti pomocí multikanálové interakce.
Trendy a strategie v oblasti věrnostních programů představí v dubnu rovněž konference Loyalty Over Gold. Akce se zaměří zejména na to, jak si udržet zákazníka i v době recese, a na šířeji pojímanou věrnost spotřebitele. Součástí programu budou případové studie napříč obory – od bank přes dodavatele řešení business analytics až po maloobchod a výrobce a dále také panelové diskuse o vzájemném ovlivňování strategie firmy. Loni na konferenci vystoupili například Tomáš Richter, ředitel projektu ex-kasa.cz, či David Vejtruba, marketingový ředitel p. k. Solvent (majitele sítě drogerií Teta).
Stovky specialistů
Již sedmý ročník konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu Internet Advertising Conference, který proběhne 24. dubna v pražském Clarion Congress Hotelu, si bude klást tyto otázky: Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty? Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký? A lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy? Své zkušenosti s více než 500 účastníky si vymění zástupci mediahousů, mediálních agentur, marketingových manažerů a digitálních specialistů.
V polovině května proběhne tradiční Marketing Management, výroční konference s více než desetiletou tradicí. Také letos se budeme moci těšit na takové osobnosti, jakými byly v minulosti třeba kreativní ředitel kampaně Think Different pro Apple Ken Segall a Ravid Kuperberg z izraelské společnosti Mindscapes, který představil hravé a nápadité zahraniční kampaně. Stejně jako loni, i tentokrát se konference uskuteční na pražském Žofíně.
Jak přemýšlet
O týden později bude Asociace českých reklamních agentur pořádat již devátý ročník Digimedia – konference o digitalizaci, tvorbě a médiích. V rámci programu se účastníci zaměří na to, jak vydavatelé tištěných titulů uvádějí v život své online kanály, na možnosti udržitelného rozvoje digitálního terestrického televizního vysílání nebo otázce, jak se odlišuje obsah vysílání na nových specializovaných TV kanálech v Česku a zahraničí od těch velkoformátových. Mezi zahraničními hosty by neměli chybět ani zástupci některých televizí či sociálních sítí.
Jubilejní pátý ročník PR Summitu si za své motto vybral „Budoucnost se děje teď“. Účastníci se proto také nejvíce zaměří na změny ve způsobech komunikace a nástupu nových technologií, i když zároveň připouštějí, že tyto změny se odehrávají stále rychleji a vyznat se v nových trendech je stále obtížnější.
V říjnu pak proběhne Marketing Challenge Forum, které přinese aktuální trendy i živé příběhy z praxe a ukáže, jak načerpat nové inspirace, podněty a kreativní impulzy pro marketingové aktivity, aby bylo dosaženo výsledků na produktové i podnikové úrovni. Organizátoři si dali do záhlaví letošního ročníku citaci B2B stratéga Paula Gillina „Myslete jako zákazník“.