„Na vysoce konkurenčním trhu, kde se stalo pojištění auta komoditou, jsme se v letošním roce rozhodli, pro velmi netradiční způsob pojetí reklamní kampaně, která se odehrává ve dvou vlnách,” prozrazuje tiskový mluvčí Kooperativy Milan Káňa. První fázi kampaně patřily dny od 30. září do 6. října. Od 7. října jsou outdoorové vizuály přelepovány, smysl sdělení mění slůvko „mi” a výhody autopojištění vysvětlují výroky klientů, kterým Kooperativa pomohla v těžkých situacích.
K bigboardovým plochám se ve druhé fázi kampaně, která poběží až do konce listopadu, přidá rádio, místo prodeje, tisk a internet. V online kampani Kooperativa využije čtyři různé exekuce kreativy, z nichž dva budou na zcela atypických formátech. V listopadu se k těmto médiím připojí ještě sponzoring televizních pořadů na stanicích ČT1, Nova a Nova Cinema.
Od 7. října jsou outdoorové vizuály přelepovány
Od 7. října jsou outdoorové vizuály přelepovány
Kooperativa navazuje na předchozí kampaně, kde venkovní nosiče a hra se slovy hrají už tradičně důležitou roli. „Věříme, že kampaň postavená na pro Kooperativu typické slovní hříčce, přiměje klienty k zamyšlení nad tím, že cena nemusí být vždy tím nejdůležitějším hlediskem, při výběru povinného ručení,“ vysvětluje Káňa.
Venkovní nosiče a hra se slovy hrají v kampaních Kooperativy už tradičně důležitou roli
Kooperativa pojišťovna, respektive celá skupina Vienna Insurance Group, vybírá v těchto dnech mediální agenturu. Zatím není stanoven časový horizont, kdy bude vítěz tendru znám.