Kreativu Nadace Vodafone získala nedori
Agentura nedori bude zajišťovat komunikační aktivity pro všechny nadační programy Vodafonu jak v klasických médiích, tak na sociálních sítích. Aktuálně už tým Pavla Eichlera pro Nadaci Vodafone rozjíždí PR grantového projektu Rok jinak.
Jeho hlavním posláním je již devátým rokem přenos zkušeností a know-how od lidí z byznysu či státní sféry k neziskovým organizacím a sociálním podnikům na celém území ČR. Délka práce pro neziskovou organizaci či sociální podnik je jeden rok, přičemž Nadace Vodafone hradí formou grantu dosavadní průměrnou měsíční mzdu účastníků programu.
Stejně jako loňský ročník se i ten letošní soustředí na projekty, které pomáhají zlepšovat život potřebným, a využívají pro to moderní informační či komunikační technologie.
Pod jednou střechou
„Ve výběrovém řízení Nadace Vodafone figurovalo několik kandidátů, ale až u agentury nedori jsme našli schopnost skloubit potřeby neziskového sektoru, sociálních start-upů, technologických projektů a korporátní nadace. Hlavním úkolem nedori bude komunikace nové strategie Nadace Vodafone, která cílí až do roku 2020. Rádi bychom dostali do povědomí veřejnosti jedinečnost Nadace Vodafone v tom, že se jako jediná soustředí na maximální podporu sociálních inovací v kombinaci s technologiemi,“ říká za správní radu Nadace Vodafone její místopředsedkyně Adriana Dergam.
Technologie jako možnost v dosažení celospolečenské změny prostupuje i dalšími programy Nadace Vodafone, jakými jsou například akcelerátor Laboratoř Nadace Vodafone pro technologické a sociální start-upy a grantový program Technologie pro společnost.
„S Nadací Vodafone se potkáváme již řadu let v rámci činností pro našeho dalšího klienta, crowdfundingový portál Hithit, a těší nás, že toto synergické spojení bude pokračovat,“ uzavírá Pavel Eichler, majitel agentury nedori.