Kreativu a strategické plánování komunikace společnosti Makro Cash & Carry ČR zajišťuje od ledna reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Agentura zvítězila v tříkolovém tendru, který probíhal od podzimu loňského roku.
Výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu vyhlášené společností Makro probíhalo tříkolově od srpna do prosince 2014. Vítězná agentura Kaspen/Jung von Matt má od ledna 2015 za úkol pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku Vy&Makro, jež vystihuje větší důraz na individuální přístup k zákazníkům a podporu podnikatelů nejen v místě prodeje. Makro ho představilo na jaře loňského roku.
Nová agentura bude také prezentovat posun od tradičního byznys modelu typu cash and carry směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce a komunikovat bude nové vzdělávací centrum, které Makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách.