Láska k Česku vynesla Kauflandu ocenění

Z lásky k Česku. Nová kampaň Kauflandu

Z lásky k Česku. Nová kampaň Kauflandu Zdroj: Kaufland

Společnost Kaufland Česká republika získala ocenění Marketingový počin roku v ČR 2014/2015 za sérii reklam v kampani Z lásky k Česku. Prosadila se tak vedle kampaní Air Bank a Kofoly. Výsledky vyšly z výzkumu agentury GfK Czech uskutečněného v lednu a v dubnu 2015 metodou online dotazování spotřebitelů v ČR.

Slavnostní vyhlášení výsledků a předání diplomů s oceněním proběhlo v rámci konference Marketing Management 2015 v pražském divadle Archa.

Marketingový počin rokuMarketingový počin roku | archiv

Podkladem k udělení ceny byl výzkum společnosti GfK Czech v ČR a na Slovensku. V lednu a v dubnu 2015 sbírala spontánní tipy na kampaně, které spotřebitelé zaznamenali jako nejvýraznější, nejmilejší, nejzábavnější či nejvtipnější. Uváděné komunikační kampaně, které nejvíce zaujaly české a slovenské spotřebitele, byly roztříděny do tří kategorií (Služby, Produkty a Ostatní). V každé z nich byly na základě nejvyššího počtu nominací na Marketingový počin roku určeni vítězové pro Českou republiku a Slovensko. Na Slovensku se stali vítězi Coop Jednota Slovensko, Škoda Auto Slovensko a Orange.