Lemond se po ukončení prohibice vrací k osvědčenému konceptu

Společnost Jan Becher si poradila s vyhlášením plošného zákazu prodeje tvrdého alkoholu po svém. Během prohibice uvedla na trh limitovanou edici Becherovky Lemond 19%. „Receptura Lemondu zůstala stejná, jen jsme technologicky změnili poměr alkoholu a ovocné složky,“ vysvětluje Brand Manager Becherovky Lemond Jozef Tomečko. Takzvaná prohibiční Becherovka se dostala do obchodů, restaurací a barů, a ochutnat ji mohli i návštěvníci Festivalu videomappingu a světla v Olomouci.
Výrobci a dovozci alkoholu počítají škody, které jim prohibice napáchala, a některé z nich čekají jednání o náhradních termínech pro kampaně, které prohibice přerušila. Becherovka Lemond v těchto dnech chystá projekt „Art edice“, což je pokračování konceptu „Mládí pro mladé“. Loni mladí umělci vytvořili design dvou lahví pro limitovanou edici Becherovky Lemond, letos nové lahve navrhovali absolventi vysoké školy pod supervizí agentury Cocoon Group.
„Limitovaná edice těchto lahví se dostane na trh začátkem listopadu, předcházet tomu bude svítící ,launch partyʻ, kde nový design odhalíme. Art edice bude mít PR a digitální podporu a pro off trade máme připravené POS materiály vycházející z nových designů,“ říká Jozef Tomečko a dodává, že návštěvou přibližně osmi českých a moravských klubů bude pokračovat i série promoakcí s názvem Lemond Light Up the Party.