Lemond se po ukončení prohibice vrací k osvědčenému konceptu

Karlovarská Becherovka

Karlovarská Becherovka Zdroj: CTK

Uvedení Becherovky Lemond 19% během prohibice je důkazem, že výrobci alkoholických nápojů dokážou velice rychle zareagovat na momentální situaci na trhu. Becherovka po ukončení plošného zákazu přichází na trh opět s tradiční verzí a do původních kolejí se vrací i její komunikace.

Společnost Jan Becher si poradila s vyhlášením plošného zákazu prodeje tvrdého alkoholu po svém. Během prohibice uvedla na trh limitovanou edici Becherovky Lemond 19%. „Receptura Lemondu zůstala stejná, jen jsme technologicky změnili poměr alkoholu a ovocné složky,“ vysvětluje Brand Manager Becherovky Lemond Jozef Tomečko. Takzvaná prohibiční Becherovka se dostala do obchodů, restaurací a barů, a ochutnat ji mohli i návštěvníci Festivalu videomappingu a světla v Olomouci.

Odpověď na vyhlášení zákazu prodeje tvrdého alkoholu:  Becherovka Lemond  19 %Odpověď na vyhlášení zákazu prodeje tvrdého alkoholu: Becherovka Lemond 19 %

Výrobci a dovozci alkoholu počítají škody, které jim prohibice napáchala, a některé z nich čekají jednání o náhradních termínech pro kampaně, které prohibice přerušila. Becherovka Lemond v těchto dnech chystá projekt „Art edice“, což je pokračování konceptu „Mládí pro mladé“. Loni mladí umělci vytvořili design dvou lahví pro limitovanou edici Becherovky Lemond, letos nové lahve navrhovali absolventi vysoké školy pod supervizí agentury Cocoon Group.

„Limitovaná edice těchto lahví se dostane na trh začátkem listopadu, předcházet tomu bude svítící ,launch partyʻ, kde nový design odhalíme. Art edice bude mít PR a digitální podporu a pro off trade máme připravené POS materiály vycházející z nových designů,“ říká Jozef Tomečko a dodává, že návštěvou přibližně osmi českých a moravských klubů bude pokračovat i série promoakcí s názvem Lemond Light Up the Party.