Letiště Praha nasadilo kampaň s létajícími zákazníky | E15.cz

Letiště Praha nasadilo kampaň s létajícími zákazníky

Létat radostí na pražském letišti
Létat radostí na pražském letišti
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Kampaň pražského letiště, která komunikuje změny ve službách cestujícím, ovládli „létající lidé“. Na kreativě se podílela agentura WMC/Grey.

Letiště Praha zahájilo komunikační kampaň se sloganem Budete létat radostí. Cílem nové B2C komunikace je představit novinky v oblasti služeb.

„Před zahájením hlavní sezóny došlo na letišti k mnoha změnám, se kterými chceme seznámit zejména českou veřejnost. Zároveň zahajujeme dlouhodobou komunikaci, která nám pomůže profilovat letiště jako místo, kde začíná dovolená, tedy s kvalitními službami a za přiměřenou cenu,“ upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.

Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Jejich spojujícím prvkem bude podtitul Měníme letiště pro vás, který deklaruje zájem letiště rozšířit a zkvalitnit služby za odpovídající cenu a také je aktivně komunikovat.

Od začátku června podporuje kampaň start nové značky parkovacích služeb Aeroparking. Součástí komunikace je odpovídající změna lokální navigace na letišti a také názvů jednotlivých parkovacích domů. V rámci produktové části kampaně je komunikována především příznivá cena v kombinaci s výhodnou polohou přímo na Letišti Václava Havla Praha. Na přelomu června a července bude komunikace rozšířena o nabídku rozšířených a inovovaných restauračních služeb.

Kreativní podoba kampaně, která vznikla ve spolupráci s agenturou WMC/Grey, koresponduje se sloganem Budete létat radostí a pracuje s motivem „létajících lidí“, využívajících různé produkty a služby na pražském letišti. V duchu kampaně byly realizovány také nové webové stránky parkovacích služeb Aeroparking.cz, newsletter pro veřejnost a další marketingové materiály.

Těžiště letní kampaně, probíhající od června do srpna, spočívá v online médiích, která budou postupně rozšířena o tištěné tituly (deníky, týdeníky) a outdoor. Marketingovou kampaň podpoří články o parkování nebo stravování a tipy, jak si zjednodušit cestování.

Autor: Strategie, Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.