Lexum s Meliškou spouští první kampaň od Konektoru

Lexum rozjíždí dvouměsíční reklamní kampaň

Lexum rozjíždí dvouměsíční reklamní kampaň

Evropská oční klinika Lexum spustila v pondělí 7. května dvouměsíční kampaň. Poběží hlavně na internetu a je prvním výsledkem spolupráce marketingu kliniky pod vedením Romana Melišky a agentury Konektor.

Cílem kampaně je podpora značky Lexum a vztahu kliniky k potenciálním klientům. „Chtěli jsme dát Evropské oční klinice Lexum jasnou a výstižnou tvář. Našli jsme jednoduchý způsob, díky němuž si lidé uvědomí, že špatný zrak je omezuje nejen ve sportu, řízení či čtení, ale i v těch nejběžnějších situacích denního života. A to je škoda,“ říká ředitel obchodu a marketingu EOK Lexum pro ČR a Polsko Roman Meliška.

LexumLexum

Pro kampaň s názvem „Stojí za to vidět svět“ bylo vytvořeno osm vizuálů, kterým dominuje oko, v jehož duhovce se pokaždé skrývá jiný motiv. Stěžejním médiem kampaně je internet, konkrétně zpravodajské, zájmové a odborné weby a YouTube. „Stojí za to vidět svět“ je první kampaní bývalého šéfa marketingu a strategie Škody Auto pro ČR Romana Melišky, který od letošního února vede obchod a marketing oční kliniky. Meliška si ke spolupráci na tvorbě kampaně vybral reklamní agenturu Konektor.

Evropská oční klinika Lexum není na poli reklamy úplným nováčkem. Za kampaň „Stačí málo a uvidíte víc“ z dílny agentury Leagas Delaney získala ocenění zlatý Louskáček 2010 v kategorii Tisková reklama.

Louskáček 2010 pro LexumLouskáček 2010 pro Lexum