Lidl pokračuje v kampani s Vašutem

Kampaň Lidlu

Kampaň Lidlu Zdroj: archiv

Nová reklama s Markem Vašutem vyvrací domněnku, že v Lidlu nelze zrealizovat velký rodinný nákup. Kampaň navazuje na jarní koncept.

Reklamní koncept s názvem Vše na jednom místě spustil řetězec Lidl v květnu letošního roku a nyní na něj navazuje. V novém reklamním spotu lidem ukazuje, že v prodejnách Lidl mohou zákazníci bez problémů udělat rodinný nákup na celý týden.

„V průzkumu jsme totiž zjistili, že si lidé často myslí, že v diskontu nelze nakoupit všechno potřebné na celý týden pro celou rodinu. Opak je však pravdou,“ říká Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.

V reklamním spotu o délce 30 vteřin vystupuje jako průvodce opět Marek Vašut. Reklama startuje v televizích v pondělí 12. října a poběží po dobu nejméně 5 týdnů na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group, dále na TV Óčko a TV Barrandov. Vizuál bude využit v letácích a přímo v prodejnách.

Kdo stojí za kreativou kampaně, zástupci Lidlu odmítají prozradit, jedná se však o dlouhodobě spolupracující externí agenturu. Natáčelo se v české prodejně Lidlu.