Loosers uspěli s Městem literatury

Městská knihovna v Praze

Městská knihovna v Praze

Reklamní agentura Loosers má nového klienta. Zvítězila ve výběrovém řízení a pro Městskou knihovnu v Praze bude připravovat projekt Praha město literatury.

Podle Managing Directorky agentury Ivy Bízové se Pražané i návštěvníci v rámci projektu mohou od září těšit na „pouliční překvapení literárního druhu, o která budou na ulicích doslova zakopávat“.

„Nejdříve se v ulicích objeví plakáty v city-light vitrínách, na kterých si budou moci kolemjdoucí přečíst krátkou ukázku z knihy, která se v dané městské části buď odehrává, nebo k ní měl její autor blízký vztah. Praha 10 se tak může těšit na Karla Čapka, Praha 5 na Jáchyma Topola a Praha 4 na Povídky jamrtálské Mileny Slavické.“

==== Pražský chodec a čtenář ====Na dalších místech Prahy si lidé mohou přečíst surrealistický hold městu – Nezvalova Pražského chodce. Pokud některého čtenáře text zaujme, bude si moci více informací o autorovi i knize, dohledat na webových stránkách projektu Prahaměstoliteratury.cz, které pro tuto příležitost Loosers vyrobili.

Literaturu by pražští chodci měli v ulicích potkávat až do konce prosince. Na plakáty v září navážou další aktivity, které budou také propojovat místa, texty, autory a čtenáře.

Projekt finančně podporuje hlavní město Praha, koordinací byla ověřena Městská knihovna v Praze. Autorem a realizátorem komunikační kampaně je kreativní agentura Loosers, grafické ztvárnění vizuálů pochází z Dynamo Design.