Mák a švestky: Emco inovuje

Emco přináší do segmentu ovesných snídaní novou chuťovou kombinaci

Emco přináší do segmentu ovesných snídaní novou chuťovou kombinaci

Český výrobce cereálií přichází se dvěma novinkami v řadě ovesných snídaní: Mysli na zdraví a Expres ovesnou kaší s mákem a sušenými švestkami. Emco zřejmě poprvé nově uváděný výrobek okamžitě podpoří televizní kampaní.

Emco sází na unikátní chuťovou kombinaci máku a švestek, která je sice v české gastronomii tradiční, ale v segmentu cereálií se jedná o absolutní novinku. „Chtěli jsme zákazníkům nabídnout známou a oblíbenou příchuť, která bude pro český trh typická, ale přitom v našem segmentu zcela originální. Doufám, že kombinací máku a švestek se nám to podařilo a navážeme tak na u nás velice populární jablko se skořicí,“ říká o jarních novinkách Emca vedoucí marketingu společnosti Petra Farkašová.

Mohlo by vás také zajímat:

Společná kampaň na podporu Mysli na zdraví a Expres ovesné kaše s přídavkem máku a sušených švestek poběží v Česku od 10. března na TV Nova a na Slovensku od 15. března na Markíze. Spoty budou nasazeny měsíc a v druhé vlně znovu na podzim. Televizi doplní klasické PR a komunikace na internetu a Facebooku. „Poprvé věříme produktové novince natolik, že už její uvedení na trh provází televizní kampaň,“ řekla Strategii Petra Farkašová.

Emco inovace podpoří loňskými spoty z dílny agentury Mark/BBDO. Na spot s ještě původním packshotem se můžete podívat tady: