Emco sází na unikátní chuťovou kombinaci máku a švestek, která je sice v české gastronomii tradiční, ale v segmentu cereálií se jedná o absolutní novinku. „Chtěli jsme zákazníkům nabídnout známou a oblíbenou příchuť, která bude pro český trh typická, ale přitom v našem segmentu zcela originální. Doufám, že kombinací máku a švestek se nám to podařilo a navážeme tak na u nás velice populární jablko se skořicí,“ říká o jarních novinkách Emca vedoucí marketingu společnosti Petra Farkašová.
Mohlo by vás také zajímat:
Společná kampaň na podporu Mysli na zdraví a Expres ovesné kaše s přídavkem máku a sušených švestek poběží v Česku od 10. března na TV Nova a na Slovensku od 15. března na Markíze. Spoty budou nasazeny měsíc a v druhé vlně znovu na podzim. Televizi doplní klasické PR a komunikace na internetu a Facebooku. „Poprvé věříme produktové novince natolik, že už její uvedení na trh provází televizní kampaň,“ řekla Strategii Petra Farkašová.
Emco inovace podpoří loňskými spoty z dílny agentury Mark/BBDO. Na spot s ještě původním packshotem se můžete podívat tady: