Makro spustilo kampaň pro hokejové fanoušky

Odresované vozíky Makra

Odresované vozíky Makra Zdroj: archiv

Obchodní řetězec Makro Cash & Carry „oblékne“ své nákupní vozíky do hokejových dresů a zákazníky bude lákat na vstupenky na světový šampionát. O kampaň se stará agentura Kaspen/Jung von Matt.

Síť velkoobchodů Makro Cash & Carry zahájila komunikační kampaň spojenou s mistrovstvím světa v ledním hokeji. Využívá toho, že se sportovní událost odehrává v České republice, a podle očekávání cílí zejména na fanoušky hokeje. Slogan kampaně zní: „Pro všechny, kdo chtějí do kotle.“

Komunikační aktivity hokejové kampaně začaly počátkem března a potrvají až do konce hokejového šampionátu. Nevětším lákadlem budou soutěže o lístky na hokejové zápasy.

Prodejny Makro se prostřednictvím netradičních instore formátů promění v hokejovou arénu. Zákazníci si tak např. budou moci naložit nákup do vozíků v dresech v národních barvách.

Pro všechny, kteří chtějí do kotlePro všechny, kteří chtějí do kotle | archiv

Hokejové téma se objeví také v out-of-store a v onlinu. Na webu se soutěži věnuje samostatná sekce Makro.cz/hokej, téma bude zastoupeno i v komunikaci na sociálních sítích. Aktivity doplní interní komunikace k zaměstnancům a inzertní formáty ve vlastních magazínech pro různé cílové skupiny zákazníků.

Na soutěže naváže další fáze kampaně propojená s hokejovým mistrovstvím, která bude zahrnovat speciální týdenní nabídky, slevy a vouchery.

Celá kampaň je prvním výsledkem spolupráce Makra s kreativní agenturou Kaspen/Jung von Matt.