Idea kampaně je výsledkem malého tendru, který během léta banka zadala čtyřem vybraným agenturám. „Vítězný koncept „písmenka“ od Konektoru nejlépe vystihuje fakt, že hypotéka není žádný rébus, právě naopak,“ vysvětluje Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky. Exekuci vítězného konceptu pak dostala na starosti dlouhodobá agentura banky Rust, Klemperer.
Spoty kampaně poběží v televizi v 15’ a 10‘ vteřinových verzích. Delší verze spotu bude komunikovat hlavní sdělení kampaně. Ta kratší pak podpoří sedmiletou fixaci úrokové sazby, která klientům kombinuje aktuální výhodné úrokové sazby a jistotu nízké splátky po dlouhou dobu. Na internetu půjde zejména o statické bannery s behaviorálním cílením. Kampaň začíná 1. října, televizní spoty poběží přibližně jeden měsíc, internet do poloviny listopadu.