Marketérem roku 2011 je Bernard

Stanislav Bernard se stal Marketérem roku 2011

Stanislav Bernard se stal Marketérem roku 2011

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Titul Marketér roku a trofej v podobě skleněného delfína získal Stanislav Bernard.

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže Marketér roku jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen byl projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu,“ řekl předseda hodnotitelské komise soutěže Gustav Tomek.

„Vítězství mě samozřejmě těší, nijak jej však nepřeceňuji. Marketingové akce dělám především proto, že mě to baví, navíc nám pomáhají v budování značky. Mým snem je, aby se značka Bernard jednou stala značkou kultovní,“ řekl spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.