Marketing T-Mobilu vede Jan Stanko

Marketing T-Mobilu povede Jan Stanko

Marketing T-Mobilu povede Jan Stanko

Pár dní po té, kdy Martin Jaroš (už jako bývalý marketingový ředitel T-Mobile) převzal na slavnostním vyhlášení cen Louskáček 2013 Zlatý ohníček za přínos české reklamě, oznamuje T-Mobile, že vedením jeho marketingové komunikace je od 1. dubna pověřen Jan Stanko.

Stanko do konce března pracoval jako senior specialista marketingové komunikace T-Mobile. Je absolventem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Czech Institute of Advertising and Marketing Communication. Do oddělení marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupil ihned po studiu v roce 2000 a firmě zůstal celých 13 let věrný.

V T-Mobile Stanko posbíral zkušenosti z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace – od tvorby brožur po rozsáhlé reklamní kampaně. Stál u zrodu řady úspěšných a populárních kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem nebo vánoční Skokani se Zadarem.