Marketing v Zonky vede Škrabánek | E15.cz

Marketing v Zonky vede Škrabánek

Jan Škrabánek, Zonky
Jan Škrabánek, Zonky
• 
ZDROJ: Zonky

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Za marketing platformy na půjčování peněz mezi lidmi Zonky zodpovídá nově Jan Škrabánek. Přináší 16 let zkušeností získaných na nejrůznějších pozicích v marketingu, při vytváření prodejních strategií a rozvoji podnikání.

Jan Škrabánek pracoval v minulosti na kampaních jak českých, tak mezinárodních značek. Jsou mezi nimi například Douwe Egberts, Pickwick, Vitana nebo Kostelecké uzeniny. Společně s Kosteleckými uzeninami přišel s televizní reklamou se zpívajícími řezníky.

„Hledali jsme někoho, kdo vydrží vysoké pracovní tempo a kdo zároveň bez problému zapadne do našeho Zonky týmu. Honza Škrabánek přesně odpovídá našim představám,” říká Lucie Tvarůžková, ředitelka Zonky.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah