Martin Pomothy pro Strategii: ČSFD.cz jen tak neprodám

V zářijové Strategii se dále přečtete o tom, že komunikační agentury hrají personální škatulata, jaký smysl mají marketingové tanečky kolem Windows 10, kam směřuje projekt eBay či příběh kreativce Daniela Bartka, který vyměnil reklamku za práci poštu.
Vlastník ČSFD.cz Martin Pomothy neusiluje o to, aby měl za každou cenu co nejvíce uživatelů. Je pro něj důležité, aby zájemci o obor tvořili obsah, který si posléze mohl přečíst kdokoli. Tento obsah tudíž musí být kvalitní – a nemůže jej tvořit kdekdo.
Česko-Slovenská filmová databáze funguje už od roku 2001. Co chystáte nového pro nejbližší dobu?
Do Vánoc postupně odhalíme několik změn a rozšíření. Velkou změnu čekají seriály, které budou propracovanější než dosud. Uživatelé budou mít vedle celého seriálu možnost zvlášť hodnotit a komentovat jednotlivé epizody i série. To bude jedna z těch velkých změn, kterou už testujeme. Další věci prozradit ještě nemůžu.
Seriálová móda tedy zaplavila i ČSFD.cz?
Seriály jsou stále populárnější a ukazuje se to i na chování našich uživatelů. Ostatně nejenže na seriály kouká pořád víc lidí, ale také televize do nich investují mnohem více prostředků. I talenty se přelévají z filmové tvorby do seriálové. Je to logické, u filmu je daleko větší riziko krachu investice. Seriály jsou naproti tomu levnější, mohou reagovat na divácké požadavky a mohou generovat zajímavé obraty i zisky.
Myslíte si, že to bude mít vliv i na filmový průmysl?
Samozřejmě. Lidé budou méně chodit do kin na nízkorozpočtové filmy, ty jim stačí vidět doma. Dnešní domácí kina nabízejí i v levnějším provedení slušný zážitek. Za cenu vstupenky do kina si budou chtít užít pořádnou zábavu. Steven Spielberg, James Cameron a další vizionáři předpovídají, že vydělávat budou jen kina s obřími plátny. A pro ně budou vznikat megafilmy jako Avatar.
Celý rozhovor a další zajímavé informace naleznete ve Strategii č. 9, která vychází 25. září. |
---|