Maurerův Grand Bar se spojil se značkou Amundsen a cílí na mladé

Pavel Maurer

Pavel Maurer

Známý „milovník dobrého jídla a pití“ Pavel Maurer připravuje v rámci svých marketingových a komunikačních aktivit v oblasti gastronomie druhé vydání publikace o nejlepších barech v ČR. Projekt navazuje na úspěšnou anketu Maurerův výběr Grand Restaurant, která vznikla před patnácti lety.

Maurerův výběr Grand Bar je vytvořen na základě nezávislých názorů od dobrovolných hodnotitelů, kteří navštěvují a známkují jednotlivé podniky. Hodnocení vybraných barů probíhá na webu a známkovat může každý, kdo se zaregistruje. Hlasy lze posílat také pomocí mobilních telefonů a existují aplikace pro iPhone i pro Androidy. „Rozhodli jsme se letos motivovat hlavně mladé lidi, proto jsme vytvořili aplikace do mobilních telefonů a vyhlásili soutěž o nejlepší fotografii atmosféry v hodnoceném baru ankety Grand Bar,“ říká zakladatel publikace Pavel Maurer.

Hodnocení českých barů lze zasílat do 27. června 2012 a zároveň se lidé mohou zapojit do soutěže o 5 000 Kč na mejdan. Na začátku října budou vyhlášeny výsledky a bude vydána publikace Grand Bar 2013. Novým generálním partnerem projektu je Amundsen vodka, která střídá loňského partnera Stock.

„Naše prémiová šestkrát destilovaná Amundsen Vodka má ambici figurovat v nabídce těch nejlepších českých barů. Proto podporujeme projekt hledající podniky, které skutečně stojí za návštěvu“, vysvětluje důvod, proč se v Amundsenu rozhodli spojit své jméno s hodnocením Grand Bar, brand manažerka značky Hana Šrachtová a pokračuje: „Spojení s Grand Barem podpoří naši komunikaci Amundsen Vodky jako prvotřídní vodky vhodné i pro top gastronomii. Podstatná část naší komunikace s příznivci značky probíhá prostřednictvím Facebooku. Sociální sítě využijeme i pro prezentaci partnerství s Grand Bar, návštěvníky našich stránek motivujeme, aby se hodnocení zúčastnili“.

Z loňského vyhlášení Grand barZ loňského vyhlášení Grand bar