mBank dokončuje několik tendrů

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: mBank

Internetová mBank v těchto dnech dokončuje hned několik výběrových řízení. Zároveň dochází ke změnám v PR oddělení a probíhá tendr na PR agenturu.

V mBank probíhá v současné době několik výběrových řízení na dodavatelské agentury. V závěrečné fázi jsou tendry na mediální agenturu, komunikační a kreativní agentury a v neposlední řadě výběrové řízení na PPC a SEO agentury. Jejich výsledek bude oficiálně znám až po podpisu smluv, což by ale podle informací z mBank mělo být v řádu několika dnů. Na předchozích kampaních s mBank spolupracovala například Attention!Media nebo Cream Prague, PR služby bance obstarávala PR divize agentury McCann Praha.

Dá se předpokládat, že výsledky spolupráce s nově vybranými partnery se v komunikaci mBank promítnou až po prázdninách. „Co se týče reklamních kampaní mBank, určitě bych zmínila „letní“ akviziční koncept mTour, do kterého patří i akce mKolo a mFestivaly. Komunikace této kampaně a jejích částí probíhá pomocí on-line kanálů cílených na potenciální zákazníky s masivní podporou na sociálních sítích. Za kreativou této akviziční kampaně stojí digitální agentura Mustard,“ říká o plánech na léto specialistka PR Ivana Vejvodová.

V těchto dnech ještě vrcholí výběrové řízení na PR agenturu mBank a zároveň dochází ke změnám v PR oddělení v souvislosti s odchodem manažera interní a externí komunikace Rostislava Kocmana. Ten v mBank působil od září 2012.