McCann Prague rozjíždí novou kampaň pro Vodafone

Vodafone

Vodafone

V televizi, tisku a na internetu se dnes spouští nová kampaň Vodafonu, v níž hlavní představitelky divákům přibližují nový produkt, datovou službu pro domácnosti i firmy, Připojení bez kabelu. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Posláním kampaně je ukázat, jak jednoduché je vzít si vlastní internetové připojení kamkoliv s sebou, třeba na chalupu, nebo do kanceláře mimo město. Zákazníci navíc připojí k internetu v rámci jedné služby až 36 zařízení (32 na Wi-Fi, 4 přes kabel) jako je tablet, mobilní telefon, PC, notebook nebo třeba herní konzole, a to jen zapojením modemu do elektrické sítě. Dva spoty ukazují divákům především mobilitu služby a jednoduchost jejího zapojení a používání.

Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent, stejně jako u předešlých kampaní na Turbo Internet.

Spot