Kromě klasických reklamních formátů nabídne Media Club v roce 2016 interaktivní reklamní formáty kombinující výhody TV a internetu prostřednictvím technologie HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV). Podle odhadů je v ČR aktuálně okolo 800 tisíc zařízení připojených k internetu prostřednictvím technologie HbbTV. V následujících letech se v návaznosti na obměnu televizních přístrojů v domácnostech očekává, že počet připojených zařízení i zájem zadavatelů reklamy poroste.
Media Club bude i nadále nabízet online reklamu, rozhlasovou reklamu na stanicích Radio United Services a z tištěných médií pak čtvrtletní magazín Prima Fresh.
Další novinkou Media Clubu je změna prodejní cílové skupiny na „Dospělý 15–69“. „Dlouhodobou snahou mediálních společností, které zastupujeme, je vylepšování afinit na inzertně zajímavější spotřebitele, tedy mladší cílové skupiny. Pro rok 2016 jsme se tak rozhodli shora ohraničit prodejní cílovou skupinu na 15–69 let,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel media zastupitelství Media Club. „Lidé ve věku 50–69 let dnes tvoří až třetinu kupní síly dospělé populace,“ dodává Dianiška.