Media Projekt: Čtenost deníku E15 stoupla o více než 50 procent

Čtenost deníku E15 stoupla o více než 50 procent

Čtenost deníku E15 stoupla o více než 50 procent

Ekonomický deník Mladá fronta E15 zaznamenal další nárůst čtenosti. V období od října 2012 do března 2013 jej podle posledních výsledků Media Projektu četlo v průměru 65 tisíc čtenářů. Znamená to čtrnáctiprocentní nárůst v meziročním srovnání a jednapadesátiprocentní nárůst v porovnání čtvrtletním.

Další ekonomicky zaměřený deník Hospodářské noviny podle stejného zdroje zaznamenal čtyřprocentní pokles v meziročním srovnání a pětiprocentní pokles v porovnání s předchozím kvartálem.

Nejčtenějším deníkem v Česku zůstává nadále Blesk. Ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku a letošních prvních třech měsících si jej denně v průměru přečetlo 1,156 milionu lidí. Údaje zveřejnily společnosti STEM/MARK a Median s Unií vydavatelů na základě průzkumu Media Projekt, kterého se účastnilo téměř 12,4 tisíce vybraných lidí ve věku 12 až 79 let.