Menstruace? Hlavně nic netajit, říká kampaň značky Ria

Kampaň značky Ria

Kampaň značky Ria Zdroj: Symbio

Kampaň značky Ria
2
Fotogalerie

Agentura Symbio spustila online kampaň pro značku dámských hygienických potřeb Ria. Ta je výsledkem repositioningu značky, která se vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit narovinu a otevřeně.

Během podzimní kampaně zveřejnila Ria „hero video“, na které bude navazovat další komunikace na sociálních sítích.

„Nechtěli jsme udělat další reklamu s modrou tekutinou a tančícími holkami v bílých kalhotách. Dlouho jsme hledali správný insight a cestu, jak být upřímní,“ říká Tomáš Hrábek, kreativní stratég agentury Symbio.

„Cílovkou jsou mladé holky, a tak jsme se hlavně snažili nebýt trapní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super. Slečny se pod videem navzájem tagují a už se začíná sdílet. I kdyby ale přišly hejty, budeme vlastně rádi. Jakákoliv reakce je zdravá. O tom to celé je – nemusíš nic, nemusí se ti líbit ani tohle video. Každá holka je přeci jiná,“ doplňuje account manažerka Symbio Anna Řeháková.