Kromě dvaceti Zlatých pecek byly vyhlášeny tři zvláštní ceny. Mediální cenu MMS a zároveň šek v hodnotě 250 000 Kč na radiovysílání získala slovenská agentura MUW Digital za rozhlasový spot „kariera.sk“ (klient Zoznam.sk). Historicky poprvé byla uděleno ocenění Product Placement Award, které získala Annonce za umístění značky do jednoho dílu televizního seriálu Vyprávěj.
Přehled kampaní, které získaly Zlatou pecku:Zlatá pecka 2012
Jedna z oceněných prací - kampaň pro Amnesty International od agentury Havas Worldwide Prague: Tisková inzerce pro Amnesty International
Cenu Metro Public Award, o které svým hlasování rozhoduje veřejnost z Česka a dalších 22 zemí, kde vychází deník Metro, získala letní kampaň T-Mobile agentury Saatchi & Saatchi.
Osmnáctého ročníku soutěže, kterou pořádá Asociace českých reklamních agentur a jejíž výsledky se započítávají do ankety Agentura roku, se zúčastnilo 38 agentur (z toho 15 slovenských) se 152 přihlášenými exponáty. Čestným předsedou odborné poroty byl tentokrát textař Michal Horáček. Slavnostním večerem provedl jeden z našich nejúspěšnějších reklamních režisérů Jakub Kohák. On sám měl na shortlistu tři „želízka“, která sám režíroval, z nich byl nakonec oceněn jenom fotbalový spot T-Mobilu.
Agentura Saatchi & Saatchi proměnila osm nominací na čtyři Zlaté pecky a získala i cenu veřejnosti. Podívejte se na jeden z jejích vítězných spotů:
Jednou z oceněných kampaní je „To musite prežiť“ od Made by Vaculik:
Zlatou pecku získala i kampaň „Old“ od Creative Department:Sociální kampaň Old získala jednu z dvaceti Zlatých pecek
Pokud neznáte, podívejte se na kampaň slovenské Kooperativy. Patří také k oceněným:
Více o letošním ročníku Zlaté pecky najdete zde: