Zlatá pecka patří do výběru českých soutěží, jejichž ceny se započítávají do hodnocení soutěže Agentura roku. Od EFFIE nebo Louskáčku se liší i tím, že v její porotě nezasedají reklamní profesionálové, ale známí a renomovaní tvůrci a osobnosti. V předchozích ročnících to byli například oscarový Theodor Pištěk, Miroslav Ondříček, Juraj Jakubisko, Jiří Bartoška, Michal Horáček, Jan Hřebejk, Michal Pavlíček nebo Jan Mattlach. Čestným předsedou poroty letošního ročníku soutěže bude Jiří Suchý.
Metro Zlatá pekca 2013 přijímá přihlášky
Stejně jako v předchozích letech bude internetové reklamní formáty a multimédia posuzovat specializovaná porota složená z odborníků na tyto oblasti. Druhým rokem je ve spolupráci s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání otevřena kategorie Product Placement, i tu bude hodnotit zvláštní porota a její vítěz získá cenu Product Placement Award. Vybrané finálové televizní spoty budou prezentovány v rámci celosvětové show pořádané pod názvem Noc reklamožroutů ve 40 zemích světa.
Slavnostní večírek a vyhlášení cen proběhne v únoru příštího roku v Klubu Lávka a moderování se opět ujme reklamní režisér Jakub Kohák. Soutěž pořádá Asociace českých reklamních agentur, jedním z mediálních partnerů je Strategie.
Termíny Metro Zlaté pecky 2013:
Příjem přihlášek:18. 10. – 15. 11. 2013
Doručení exponátů: do 18.11. 2013
Zasedání poroty: 28.11.2013
Zveřejnění nominací: 03.12.2013
Vyhlášení vítězů: 27.02.2014
O minulém ročníku Zlaté pecky se dočtete zde: