Modrá pyramida mění claim a chystá podzimní kampaň

Modrá pyramida

Modrá pyramida

Modrá pyramida pokračuje v cestě, na kterou se podle předsedy představenstva a ředitele společnosti Jana Pokorného vydala už před třemi lety. Letos posílí komunikaci s cílem, aby byla vnímána hlavně jako poskytovatel finančního poradenství.

Modrá pyramida mění v souvislosti se změnami ve stavebním spoření, které už nastaly nebo se právě připravují, svůj obchodní model. V roce 2011 začala nabídku rozšiřovat o několik produktů ze skupiny Komerční banky a letos v tomto trendu pokračuje, i když ne v takovém množství jako loni.

„Výzkum provedený na přelomu loňského a letošního roku ukázal, že naše společnost je většinou stále vnímána jako stavební spořitelna, naším úkolem je tento pohled změnit, proto letos posilujeme komunikaci směrem ke klientům,“ řekl marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš a oznámil, že Modrá pyramida mění claim z „Vezměte to za dobrý konec“ na nový „Váš rádce na finance“.

V těchto dnech chystá Modrá pyramida spolu s reklamní agenturou Euro RSCG koncept nové imagové kampaně, která bude spuštěna na podzim. Zdeněk Doboš Strategii řekl, že by chtěl rozšířit množství využívaných kanálů, takže jedná o komunikaci značky formou product placementu a uvažuje o pořádání roadshow. O zaměření Modré pyramidy bude rovněž informovat klientský titul Finanční rádce, jehož první číslo právě vyšlo.

Mohlo by vás také zajímat: