Momentum pokračuje v práci pro ŠkoFin

škofin

škofin

I v dalším tendru, který vypsal Škofin, zvítězila agentura Momentum. Finanční objem zakázky, jejímž tématem je komunikace fleetového financování, se vejde do 10 milionů korun.

Tříkolového výběrového řízení, které trvalo tři měsíce, se zúčastnilo celkem jedenáct agentur. Do finále tendru postoupily společnosti Ogilvy, Intuo a Momentum. Vítězné Momentum tak získává po kampani k dvaceti letům ŠkoFinu další projekt tohoto klienta.

„Jednoznačně nás přesvědčila jednoduchost a originalita kreativního konceptu a jeho možná aplikace na jakýkoliv nosič sdělení,“ říká vedoucí marketingu ŠkoFin Lukáš Cankař k výsledku tendru.

Momentum, která je divizí reklamní agentury McCann Prague, má ve svém portofoliu například Centropen. O jedné ze zajímavých kampaní pro tuto značku se dočtete zde: