Na fotbálek cestou z Kauflandu

Antonín Panenka a Vladimír Darida ve spotu Kauflandu Z lásky k fotbalu

Antonín Panenka a Vladimír Darida ve spotu Kauflandu Z lásky k fotbalu Zdroj: Kaufland

Měsíc před zahájením mistrovství Evropy ve fotbale se na televizních obrazovkách objeví nový spot obchodního řetězce Kaufland, který navazuje na dosavadní komunikační koncept Z lásky k Česku. Tentokrát je překřtěn na Z lásky k fotbalu, jinak vše zůstává při starém, včetně kreativní agentury Glanzer + Partner.

V hlavních rolích nového spotu Kauflandu účinkují mistr Evropy z Bělehradu Antonín Panenka a současný fotbalový reprezentant, hvězda bundesligové Herthy Berlín Vladimír Darida.

„Velice si vážíme toho, že se nám pro náš klip podařilo získat dvě fotbalové hvězdy – jak tu současnou, která je jednou z opor české reprezentace, tak legendu, kterou díky fotbalovému umu zná každý v této republice,“ řekl ředitel společnosti Kaufland Česká republika Christian Karnath, jinak též velký fotbalový fanoušek.

Myšlenka 30sekundového spotu režírovaného Michaelem Baumbruckem vznikla opět v kreativní agentuře Glanzer + Partner, produkci zajistila Barletta Production. V televizi se spot poprvé objeví 11. května, nemá ale stanoven časový strop – na obrazovkách bude zkrátka tak dlouho, dokud se bude česká reprezentace aktivně účastnit boje o titul Mistra Evropy.

„Fotbal je v České republice jedním z nejoblíbenějších sportů, máme výborné fotbalisty. A máme také fantastické fanoušky. Všichni společně pak věříme, že naši podají perfektní výkon a probojují se co nejdále a že náš spot bude k vidění nejlépe až do 10. července, kdy se hraje finále,“ komentuje kampaň tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Spot bude vysílat TV Barrandov, Česká televize, Prima i Nova. Fotbalové téma se objeví také na billboardech, v prodejnách, v zákaznických novinách, a na webu i Facebooku společnosti Kaufland. Média nakupuje Médea.