Na žádost TV Nova rozhodlo vedení SPMS pozastavit svůj projekt měření sledovanosti

Televize, ilustrační foto

Televize, ilustrační foto Zdroj: Repro Strategie

Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS) se rozhodlo pozastavit projekt elektronického měření televizní sledovanosti, jak dnes uvedlo ve své Tiskové zprávě. Původním cílem tohoto projektu bylo zajistit alternativní data o televizní sledovanosti získaná na novém panelu domácností.

Po zhodnocení situace na českém mediálním trhu, který nebyl druhému projektu měření sledovanosti nakloněn, se na žádost TV Nova rozhodlo vedení SPMS projekt pozastavit. Realizací projektu pověřilo SPMS na základě výběrového řízení agenturu Nielsen.

Kyriakos Kyriakou, ředitel společnosti Nielsen pro Centrální Evropu komentuje: „Pro český mediální trh je škoda, že se v tuto chvíli nesetká s Nielsen daty. Naší strategií i nadále zůstává rozšíření naší nesporné vedoucí pozice v oblasti měření televizní sledovanosti na celý evropský trh. Za tímto účelem jsme odhodláni ve správný čas podpořit český trh naší špičkovou technologií, vynikajícími metodologickými standardy a unikátními analýzami.“