Nealko kampaň od Staropramenu: Vychlaď a vypij

Nealko kampaň Staropramenu od Young & Rubicam a Etnetera

Nealko kampaň Staropramenu od Young & Rubicam a Etnetera Zdroj: Staropramen

Pivovary Staropramen odstartovaly marketingovou kampaň, jejímž cílem je podpořit nedávné uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep na český trh. Za kreativou stojí agentury Young & Rubicam a Etnera.

Na konci března letošního roku uvedly Pivovary Staropramen na český trh nové ochucené pivo Staropramen Cool Nealko Grep, které kombinuje nealkoholické pivo s grepovou šťávou. Marketingová kampaň na jeho podporu odstartovala 18. dubna a poběží až do 8. května 2016. V druhé vlně bude pokračovat od 4. července do 18. srpna 2016, a to v digitálu a TV.

Televizní spoty se objeví na programech Prima Group a ČT (především ČT sport). Kampaň připravily agentury Young & Rubicam a Etnera.

Mix piva a ovocné šťávy od Staropramenu se na trhu objevil poprvé v květnu 2011. Uvedením nového produktu reaguje společnost na rostoucí poptávku po nealkoholických pivních mixech, které v současné době tvoří až čtvrtinu této pivní kategorie. Podle dostupných dat pivní mixy vyhledávají zejména mladí dospělí, a také ženy ve věku okolo 35 let, a to hlavně v letních měsících.

„Počítáme ale s tím, že nealko verze zaujme i ty, ke kterým jsme doposud komunikaci tohoto typu nápoje nesměřovali, tedy například řidiče, sportovce a lidi v zaměstnání,“ říká David Šeberle, manažer značky Staropramen Cool.