Proti předchozímu sledovanému období, tedy 2. a 3. čtvrtletí, si polepšily deníky Blesk, Sport a Aha!. Blesk zvýšil denní čtenost o zhruba 18 tisíc čtenářů, Aha! o 7000 a Sport o 3000 čtenářů. Deník Dnes si pohoršil o 3000 a Deník o 34 tisíc čtenářů. Právu klesla čtenost o 8000 čtenářů, Lidovým novinám o 4000 a Hospodářským novinám o 16 tisíc čtenářů. Nejčtenějším deníkem zdarma bylo Metro (451 tisíc).
Mezi magazínovými přílohami, tzv. suplementy, byl nejčtenější TV magazín s 1,241 milionu čtenářů, následuje Blesk magazín TV s 1,232 milionu a Magazín Dnes se 702 tisícčtenáři.
Mezi časopisy životního stylu pro ženy byla nejoblíbenější Žena a život s 353.000 čtenáři na jedno vydání. V kategorii bydlení vede Dům a zahrada se 120 tisíci čtenáři, mezi programovými tituly TV Max se 471 tisíci čtenáři a mezi zdarma distribuovanými časopisy je nejčtenější 5plus2 s 964 tisíci čtenáři. Mezi zpravodajskými týdeníky měl nejvíc čtenářů Reflex (232 tisíc), mezi ekonomickými tituly Forbes (101 tisíc), motoristé nejvíce četli Svět motorů (196 tisíc).
Celkově po nějaké formě tištěného média sáhne alespoň jednou během 14 dnů 89 procent tuzemské populace. Deníky čte 64 procent Čechů a časopisy 83 procent. Čtenáři deníků jsou spíše muži s VŠ vzděláním. Soustředěni jsou do větších měst.