O ceny Best of the Best (BoB), udělované tvůrcům reklamních kampaní, které v uplynulém roce nejlépe uspěly na dvanácti nejvýznamnějších reklamních festivalech ve světě a pěti zavedených reklamních soutěžích v Česku, se rozdělili kreativci z Young & Rubicam a Ogilvy & Mather.
Jaime Mandelbaum z Young & Rubicam byl vyhlášen Nejlepším kreativním ředitelem a jeho kolega Marco Antonio do Nascimento Nejlepším copywriterem díky kampaním pro bezkontaktní Visa kartu, Biolit, Národní divadlo, spací pytle Coleman a Žatecký pivovar.
Ocenění Nejlepší art director získal Daniel Kupr z Ogilvy & Mather, který vytvořil s Jiřím Langpaulem také Nejlepší kreativní tým zásluhou kampaní pro Božkov, nadaci Leontýnka, Figaro, Clavin, Fakeer a Pilsner Urquell.
Ceny BoB, které vyhlašuje Asociace komunikačních agentur, byly předány v rámci konference Forum media.