NOVA jmenovala marketingového ředitele

Ondřej Křivka

Ondřej Křivka

Společnost CET 21 jmenovala s účinností od 1. února letošního roku nového marketingového ředitele. Stal se jím Ondřej Křivka, který bude na této pozici zodpovědný za veškeré marketingové aktivity společnosti, bude řídit oddělení marketingu všech televizních kanálů skupiny Nova a internetových projektů CET 21. Bude rovněž zodpovědný za realizaci marketingových a komunikačních strategií, včetně strategií na poli public relations.

Zaprášená židle

„Ondřej v několika posledních náročných měsících prokázal, že je tím správným kandidátem na tuto pozici. Velmi oceňuji jeho nasazení, přehled a kreativitu, se kterou přistupuje k řešení svých úkolů. Vítám Ondřeje do týmu a věřím, že nám svým nasazením pomůže dále upevnit pozici lídra trhu,“ říká Jan Andruško, generální ředitel TV Nova. „Být součástí vedení nejsledovanější televize je bezpochyby výzvou a jsem velmi rád, že mohu svými profesními schopnostmi přispět k dlouhodobému úspěchu naší společnosti,“ říká Ondřej Křivka, nový ředitel marketingu CET 21. Ve funkci nahradil Křivka dlouholetou ředitelku marketingu Miloslavu Novákovou, která byla z této pozice odvolána loni na podzim a později z televize úplně odešla. Nova tak znovu obsazuje post, který byl neobsazený takřka šest měsíců.

Na střídačku v MTV*

Do TV Nova nastoupil Ondřej Křivka v roce 2008, kdy zde začínal jako asistent tehdejšího generálního ředitele Petra Dvořáka, který nyní ve stejné pozici řídí Českou televizi. O dva roky později už vedl Křivka na postu ředitele česko-slovenskou verzi lifestylového a hudebního kanálu MTV. Tu do té doby vedla Čechoameričanka Alex Ruzek, která je nyní ředitelkou programu a všech kanálů pod hlavičkou televize Nova. Pozici ředitele MTV opustil Ondřej Křivka k 31. lednu letošního roku a od následujícího dne dočasně znovu přebrala řízení kanálu MTV právě Alex Ruzek. Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.