NOVA jmenovala marketingového ředitele

Zaprášená židle
„Ondřej v několika posledních náročných měsících prokázal, že je tím správným kandidátem na tuto pozici. Velmi oceňuji jeho nasazení, přehled a kreativitu, se kterou přistupuje k řešení svých úkolů. Vítám Ondřeje do týmu a věřím, že nám svým nasazením pomůže dále upevnit pozici lídra trhu,“ říká Jan Andruško, generální ředitel TV Nova. „Být součástí vedení nejsledovanější televize je bezpochyby výzvou a jsem velmi rád, že mohu svými profesními schopnostmi přispět k dlouhodobému úspěchu naší společnosti,“ říká Ondřej Křivka, nový ředitel marketingu CET 21. Ve funkci nahradil Křivka dlouholetou ředitelku marketingu Miloslavu Novákovou, která byla z této pozice odvolána loni na podzim a později z televize úplně odešla. Nova tak znovu obsazuje post, který byl neobsazený takřka šest měsíců.
Na střídačku v MTV*
Do TV Nova nastoupil Ondřej Křivka v roce 2008, kdy zde začínal jako asistent tehdejšího generálního ředitele Petra Dvořáka, který nyní ve stejné pozici řídí Českou televizi. O dva roky později už vedl Křivka na postu ředitele česko-slovenskou verzi lifestylového a hudebního kanálu MTV. Tu do té doby vedla Čechoameričanka Alex Ruzek, která je nyní ředitelkou programu a všech kanálů pod hlavičkou televize Nova. Pozici ředitele MTV opustil Ondřej Křivka k 31. lednu letošního roku a od následujícího dne dočasně znovu přebrala řízení kanálu MTV právě Alex Ruzek. Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.