Nová kampaň Air Bank: Větší úroky na běžných účtech

Air bank v dubnu spouští první letošní kampaň. Její protagonisté se nemění.

Air bank v dubnu spouští první letošní kampaň. Její protagonisté se nemění.

Air Bank vstoupila na český trh v listopadu 2011 s tím, že rozhýbe české bankovnictví a s cílem získat během prvního roku své existence 70 tisíc klientů. Po roce a čtvrt jich má 110 tisíc. Od 1. dubna vytahuje další trumfy a spouští novou kampaň.

„Na běžných účtech v Česku spí téměř 700 miliard korun, které dnes klientům kvůli nízkému úročení nic nevydělávají. Naopak zaplatí spoustu peněz na poplatcích, ročně kolem 14 miliard korun. Po převedení svých účtů k nám jim mohou všechny peníze vydělávat, přitom je budou moci používat k placení nákupů a k úhradám jako doposud,“ říká generální ředitel Air Bank Erich Čomor.

Air Bank začne od dubna úročit vklady do výše 100 tisíc korun na běžných účtech stejnou sazbou, jakou úročí účet spořící, což je aktuálně 1,8 %. Podmínkou bude alespoň pět plateb kartou měsíčně. „Považujeme to za velkou a zásadní věc, od 1. dubna tedy spouštíme kampaň s tímto sdělením,“ řekl Strategii marketingový ředitel Air Bank Jakub Petřina. Prvních čtrnáct dnů kampaň poběží na internetu, 15. dubna odstartuje v televizi, pro kterou jsou připraveny tři verze spotů, a v květnu se přesune i do outdooru.


Petřina znovu potvrdil informaci, která zazněla v rozhovoru pro březnové číslo Strategie: „Kvůli novým obchodním podmínkám nadále nepočítáme se spoluprací s TV Nova. Kampaň, která odstartuje v dubnu, poběží na programech televize Prima a na TV Barrandov.“

Koncept kampaně a tým jejích tvůrců se nemění. Air Bank tedy i v letošním roce spolupracuje s reklamní agenturou Mather, režisérskou dvojicí MODS a zachovává i osvědčené herecké obsazení.