Nová kampaň Vodafonu: Hasiči zůstávají, jiná je agentura

Vodafone odstaruje novou kampaň na Férové tarify

Vodafone odstaruje novou kampaň na Férové tarify

Vodafone odstartuje 3. září novou kampaň k nedávno představeným a na našem trhu převratným Férovým tarifům s účtováním po sekundách. Zajímavý je fakt, že kampaň připravila reklamní agentura McCann Digital, přestože hlavní ATL agenturou Vodafonu je Team Red – speciálně vytvořený tým v rámci agentury Y&R Praha, který pracuje výhradně pro tohoto klienta.

PR specialistka Vodafone CR Veronika Exnerová Strategii sdělila, že Team Red zůstává i nadále hlavní agenturou Vodafonu pro nadlinkovou komunikaci. „McCann Digital sice není naší hlavní ATL agenturou, nicméně je naší poolovou agenturou. Vodafone před startem každé kampaně standardně briefuje všechny své agentury. Agentura McCann Digital na základě tohoto zadání přišla s natolik dobrým konceptem, že jsme se jej rozhodli využít,“ vysvětluje Exnerová a dodává, že právě to je jeden z důvodů, proč operátor spolupracuje s více agenturami naráz.

Nová kampaň Vodafonu s mottem „Život není vždycky fér, ale naše tarify jsou“ zůstává spojena se světem hasičů, tentokrát však zavítá do prostředí hasičů dobrovolných. Skládá se celkem ze tří TV spotů, které režíroval Jakub Kohák. Hlavním protagonistou nové kampaně Vodafonu bude známý herec Pavel Liška a v jednom ze spotů se znovu objeví hrdinové předchozí kampaně Jakub Prachař a Vojtěch Dyk. „Vodafone při natáčení kladl důraz na autenticitu a reálné, civilní herectví. Proto ve spotu vystupují i skuteční dobrovolní hasiči ze Zbiroha,“ prozrazuje zpráva ke kampani, kterou vydal Vodafone.

Kampaň Vodafonu, která startuje v pondělí 3. září a je z dílny agentury McCann Digital, se kromě televizních obrazovek objeví ještě v rádiu, printu, online a OOH