Novou korporátní identitu Chance promuje Čtvrtníček

„Profilujeme se jako sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často online a nebaví je nic okoukaného a usedlého. Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ upřesňuje ředitel marketingu, Jan Čumpelík.
Nový claim sázkové společnosti Chance „Zábava má zelenou“ se odráží v nových reklamních a sponzorských spotech, které byly vytvořeny ve spolupráci s produkční společností Target Pictures Production. Jejich režisérem i protagonistou v jedné osobě se stal Petr Čtvrtníček.
Vazba na mladší cílovou skupinu je ještě umocněna tím, že spoty jsou postaveny na typických reakcích a slovních obratech sportovních fanoušků či provázáním na známé Čtvrtníčkovo představení Ivánku, kamaráde.
Reklamní spoty mohou diváci sledovat na internetu i v televizi až do konce aktuální fotbalové sezóny. Jen na webu je během prvních pár dnů od svého uveřejnění zhlédlo více než 1,5 milionu uživatelů internetu.
Čtěte také: