Novou korporátní identitu Chance promuje Čtvrtníček

Klip Chance

Klip Chance Zdroj: archiv

Sázková společnost Chance spustila koncem listopadu sérii nových reklamních spotů, které dotvářejí nedávno proběhlou celkovou změnu korporátní komunikace společnosti.

„Profilujeme se jako sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často online a nebaví je nic okoukaného a usedlého. Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ upřesňuje ředitel marketingu, Jan Čumpelík.

Nový claim sázkové společnosti Chance „Zábava má zelenou“ se odráží v nových reklamních a sponzorských spotech, které byly vytvořeny ve spolupráci s produkční společností Target Pictures Production. Jejich režisérem i protagonistou v jedné osobě se stal Petr Čtvrtníček.

Vazba na mladší cílovou skupinu je ještě umocněna tím, že spoty jsou postaveny na typických reakcích a slovních obratech sportovních fanoušků či provázáním na známé Čtvrtníčkovo představení Ivánku, kamaráde.

Reklamní spoty mohou diváci sledovat na internetu i v televizi až do konce aktuální fotbalové sezóny. Jen na webu je během prvních pár dnů od svého uveřejnění zhlédlo více než 1,5 milionu uživatelů internetu.

Čtěte také: