Letos O2 Česká republika ukončilo spolupráci s VCCP Praha a kampaň na 2. čtvrtletí realizovalo s bratislavskou pobočkou VCCP, která spolupracuje s O2 Slovensko. Jedním z dopadů odchodu O2 od VCCP Praha bylo rozhodnutí VCCP slovenskou pobočku zavřít. O2 se proto rozhodlo využít tuto příležitost a dosavadní tým VCCP SK převzít a začlenit přímo do své marketingové komunikace.
„Všechny agentury volají po větším propojení s klienty, chtějí mít lepší přístup k interním informacím. To bývá velmi složité, protože agentury pracují s více klienty, týmy se navíc často obměňují. Získat vzájemnou důvěru není lehké a bariéry stejně zůstávají. Při přemýšlení o tom, jak čelit aktuálním výzvám v O2, jsme se proto rozhodli zajít dál a odstranit všechny nedostatky, které nám navzájem na vztahu agentura-klient vadily. Na začátku jsme ještě nevěděli, že to povede ke zrušení tohoto klasického vztahu a vybudování něčeho zcela nového,“ říká Jana Studničková, výkonná ředitelka marketingu O2 Slovensko.
Tento model neznamená podle O2 absolutní ukončení spolupráce s agenturami. Operátor nadále spolupracuje s řadou dodavatelů v oblasti online marketingu. Není prý ani vyloučena spolupráce na speciálních projektech v rámci ATL a BTL.
Nydrle SK a Milan Šemelák začnou pod společnou značkou fungovat od července.