Nydrle vyšívá korporátní identitu VIG Re

Nová korporátní identita VIG Re od agentury Nydrle

Nová korporátní identita VIG Re od agentury Nydrle Zdroj: Nydrle

Zajišťovna VIG Re představila redesign svého webu vycházejícího z nové korporátní identity firmy. Jejím výrazným prvkem je motiv červené nitě, kterou jsou kromě nového webu „protkané“ i další firemní produkty. Za změnami stojí agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group.

Koncepce nové korporátní identity VIG Re odkazuje na kreativní přístup prostupující celou firemní kulturou zajišťovny. Červená nitka pak všechny komunikační kanály sjednocuje: „prošívá“ jednotlivé stránky webu, vine se firemní brožurou a v podobě klubka tvoří také dárkové předměty. Stejný motiv nechybí ani ve výroční zprávě, která je nově přímo součástí webu.

Nová korporátní identita VIG Re od agentury NydrleNová korporátní identita VIG Re od agentury Nydrle | Nydrle

Agentura Nydrle, která vizuální změny připravila, se zajišťovnou VIG Re spolupracuje od vítězství v tendru v prosinci 2015.