O2 ukazuje cestu k mobilním aplikacím

O2 nabízí cestu k mobilním aplikacím

O2 nabízí cestu k mobilním aplikacím

Telefónica jako poslední ze tří mobilních operátorů spouští jarní reklamní kampaň. Jmenuje se „Chytrý život“, odstartovala 4. března a jejím cílem je ukázat, proč je dobré mít datové připojení v mobilu.

Podle statistik O2 si 58 procent nových zákazníků pořizuje volání i s datovým tarifem. Telefónica se novou kampaní rozhodla oslovit hlavně ty, kteří se nových technologií, chytrých telefonů a internetu v mobilu zatím obávají.

Podívejte se na nový televizní spot O2:

Takhle Telefónica komunikuje na YouTube:

„Připravili jsme více než 200 aplikací, ze kterých si vybere opravdu každý. Například pro sportovce máme aplikace, které jim změří mezičasy nebo srdeční tep. Milovníci dobrého jídla zase mohou s pomocí aplikací proměnit svůj mobil v kapesní kuchařku nebo průvodce po nejlepších restauracích v blízkosti,“ říká ředitel rezidentního segmentu společnosti Telefónica Czech Republic Petr Matějovský.

Tipy na aplikace a možnost jejich stažení dává operátor na nově zřízené mikrostránce Chytryzivot.cz, venkovních plochách a v tisku, v kampani má své místo také YouTube a televize. Kampaň připravila agentura VCCP Prague, na vzniku spotů se podílel režisér Bruce St. Clair a Filmservice s produkčním Danielem Sirotkem.

Vizuál nové kampaně O2Vizuál nové kampaně O2